Kerek, feszes popsit a nyárra! - otthoni edzésterv

2016. máj. 31.
Szerző:  vajaskalács
Kerek, feszes popsit a nyárra! - otthoni edzésterv
Tegye fel a kezét, aki szuper popsit és formás lábakat akar a nyárra! Még nincs késő felemelni a hátsónkat a kanapéról, és heti 3-4 otthoni edzéssel, akár 1 hónap alatt szembetűnő változást elérni!


Ehhez nem kell drága súlyzó, se csili-vili edzőszerkó, csupán az elhatározásod és a kitartásod! Ne várj, kezdj bele ma!

Kerek popsi edzésterv

A gyakorlatokra kiszabott idő alatt, a lehető legnagyobb erőbedobással dolgozz! Nem az a cél, hogy végre leteljen az a 30 másodperc, hanem az, hogy kerek és feszes legyél deréktól lefelé (is).

Időzítsd a telefonodat, és indulhat is az edzés. A köredzést kezdők 1 körben végezzék, haladóknál mehet 2-3 is akár, sőt, ha úgy érzed, nem elég, vegyél a kezedbe kézisúlyzókat (vízzel, homokkal megtöltött fél literes palackokat, kilós lisztet...) és indulhat az izomépítés.

POPSI GYAKORLATOK OTTHON

popsi_edzesterv

A guggolásról

FONTOS! Guggolásnál figyelj arra, hogy a térded ne menjen a lábfejed elé, próbálj a lehető  legmélyebbre leguggolni és legyen egyenes a derekad (ergo ne pucsíts).

Tipp: Édemes edzés után enni valami fehérjedúsat - csirkemell, fehérjeturmix...-, hogy gyorsabban épülhessen a popsira az, amitől szép kerek lesz, vagyis az izom. Sose koplalj, ha edzésbe kezdesz, többek közt nem fogsz tudni annyi energiát belevinni a gyakorlatokba, ami hatékonnyá tenné őket. ITT találsz tippeket az étkezéssel kapcsolatban.

* A kitörés során ugrással cserélünk lábat


forrás: muscletransform.com, herfitnesstrainer.com

Ajándék énidő tervező


Soha nem éreztem azt a határtalan szabadságot, mint amit az anyaság adott. Igen, szabadnak, boldognak, és vidámnak érzem magam...és ezt az érzést szeretném átadni Neked is!

Mert néha kell, aki inspirál, ösztönöz, és talpra állít. A cukimamik csapata készen áll erre!

 

Cukimamik-Instagram