Leadnál néhány kilót? - 12+1 tipp a sikeres fogyásért

2016. máj. 16.
Szerző:  vajaskalács
Leadnál néhány kilót? - 12+1 tipp a sikeres fogyásért
Anyaként sokszor kerülünk a tükör elé a következő címkékkel; szülés utáni plusz kilók, szoptatás miatti felesleg, nincs időm mozogni hurkácskák, esti nasi-mánia pocak... Számoljunk le velük! Tippek-praktikák ésszerű fogyáshoz.

Nem hiper-szuper csodamódszert találsz itt. Nem ígérjük, hogy 2 hét alatt ledobsz 20 kilót, vagy, hogy 1 hónap múlva Pamela Anderson leszel. Szimplán csak élhető, ésszerű, betartható praktikákat adunk a fogyáshoz. Segítségükkel elindulhatsz az életmódváltás útján, mellyel nem csupán a nem kívánt kilóktól szabadulhatsz meg, de egészségesebb, ezáltal pedig energikusabb is lehetsz.

fogyas

Gyakorlati tippek fogyáshoz:

1. Egyél kistányérból! - ezzel csökkented az adagodat, de ugyanazt eheted, mint eddig.

2. Egyél lassan! - az agynak 20 perc kell, hogy feldolgozza a jóllakottságot.

3. Kattanj rá a zöldségre! - vesd be nasi helyett, készíts zöldséglevet, edd köretként.

4. Minden étkezés előtt igyál meg egy pohár vizet! - ettől kevesebbel is jóllaksz majd.

5. Használj kevesebb cukrot! - amiből lehet, hagyd is ki; a palacsinta tésztába és tejbegrízbe például felesleges, az eper is finomabb anélkül. A teában, kávéban fokozatosan csökkentsd a mennyiségét.

6. Elsősorban vizet igyál! - ha nem szereted a víz semleges ízét, készíts magadnak limonádét - pl.: víz+citrom/narancs/menta /uborka -  egy nagy 2 literes flakonba, majd tedd be a hűtőbe, így mindig hideg lesz, és egyből kéznél van.

7. Számolj le a nasival! - egyél helyette vékonyan felszeletelt, nyers zöldségeket (karalábé, répa, káposzta...), olajos magvakat, mértékkel gyümölcsöt.

fogyas_tipp

8. A fehér lisztnek harangoztak! - helyette vegyél teljes kiörlésű-, graham-, rozs-, zabpehelylisztet, és ezekből készült pékárut.

9. Mondj nemet a bolti joghurtokra! - egyszerűen vegyél natúr joghurtot és keverj bele reszelt gyümölcsöt.  

10. Szomjas vagy! - ha két étkezés között megéhezel, igyál egy pohár vizet, vagy egy csésze cukrozatlan teát.

11. Fedezd fel a müzlit! - zabpehely+aszalt gyümölcs+olajos magvak - tehát ne a bolti cukrozott sztorikra gondolj. Tejjel remek reggeli, uzsonna - eltelít és finom.

12. Egyél naponta ötször! - reggeli-tízórai-ebéd-uzsonna-vacsora. Fontos, hogy ne az ebéd maradékát pörgesd be uzsonnára, de az is, hogy ne egy almát egyél vacsira.

+1. Ne edd meg, amit a gyerekek otthagynak! - ez a kis sunyi csábítás sok plusz kilóért felelős.

A fentiek mellett, ha heti 2-3 alkalommal mozogsz is - ez lehet otthoni torna, edzőterem, futás, rúdtánc...stb. -, akkor abszolút nyert ügyed lesz!

Ne fogyókúrázz, válts életmódot!

 

forrás: bembu.com, popsugar.com,womenshealthmag.com, healthyandnaturalworld.com
 

Ajándék énidő tervező


Soha nem éreztem azt a határtalan szabadságot, mint amit az anyaság adott. Igen, szabadnak, boldognak, és vidámnak érzem magam...és ezt az érzést szeretném átadni Neked is!

Mert néha kell, aki inspirál, ösztönöz, és talpra állít. A cukimamik csapata készen áll erre!

 

Cukimamik-Instagram