4 gyakorlat a lapos hasért

2016. január 11.
Szerző:  vajaskalács
4 gyakorlat a lapos hasért
Unod a haspréseket, szeretnéd érdekes hasizomgyakorlatokkal átdolgoztatni a női testrészek egyik legnagyobb mumusát? Mutatunk neked néhány olyan gyakorlatot, melyek hatékonyak, érdekesek, és egész biztosan fájni fognak... másnap.

Íme a beharangozott 4 gyakorlat a lapos hasért:

Csavard meg!

hasizom_gyakorlat

1.) Dőlj hátra és tatsd meg  felsőtestedet az alkarodon (a hátad maradjon megemelve), tenyérrel lefelé. Emeld fel a lábaidat kb. 90 fokos szögben, spiccelve.

2.) Lassan helyezd át a lábaidat az egyik oldalra - de ne tedd le őket - , majd vissza a kiinduló pozícióba. (a térdek maradjanak szorosan egymás mellett).

Mindkét oldalra végezz 20-20 ismétlést.

Sétáló plank

lapos_has

1.) Vedd fel az alap plank pozíciót.
2.) Lassan kezdj el sétálni a mellkasod felé - csak a lábaidat használd egészen addig, amíg egy V-alakot fel nem vesz a tested. Ezután lassan sétálj vissza ugyanígy.

Végezz 10 ismétlést.

Húzd és tekerd!

edzes_has

1.) Helyezkedj el úgy, mintha fekvőtámaszozni szeretnél - figyelj, hogy a karod vállszélességben legyen.

2.) Húzd a bal térdetet a jobb oldalra úgy, hogy közben beforgatod a csípődet is, majd térj vissza a kiinduló helyzetbe. Az legyen a célod, hogy megérints a térdeddel az ellentétes oldalon lévő könyöködet - így tudod majd a maximális terhelést biztosítani.

Mindkét oldalra végezz 20-20 ismétlést.

Dolgozz csípőből!

hasizom_gyakorlat_otthon

1.) Feküdj hanyatt, tedd a csípőd alá a kezeidet - tenyerek lefelé néznek. Emeld meg a lábaidat - térdek összeérnek - és hajlítsd be őket, hozzvetőleg 90 fokos szögben

2.) Egyenesítsd ki a lábaidat, majd emeld meg a csípődet, amenyire csak tudod - gondolj arra, hogy valami magasban lévő tárgyat szeretnél elérni a lábaddal.

Végezz 30 ismétlést.

Kezdőknek elég lesz ennyi, haladók végezhetik 2-3-4 körben, vagy kiegészíthetik szimpla hasprésekkel is. Akár minden nap végigmehetsz ezen a gyakorlatsoron. Ne feledd, hogy csak a torna, nem fog karcsúbbá és feszesebbé tenni, ha ezt a szándékodat nem támogatod meg a megfelelő étkezéssel! A hasizmod kőkemény lehet, de ha zsír fedi, nem tud érvényesülni.

Amennyiben nem rég szültél, úgy a gyakorlatok kipróbálása előtt mindenképp egyeztess a nőgyógyászoddal!

Ha érdekel egy szuper comb-popsi edzés is, kattints IDE!

 

Forrás: http://bikinibodymommy.com/2012/11/14/top-5-favorite-ab-moves-nutrition-tips/

Ajándék énidő tervező


Soha nem éreztem azt a határtalan szabadságot, mint amit az anyaság adott. Igen, szabadnak, boldognak, és vidámnak érzem magam...és ezt az érzést szeretném átadni Neked is!

Mert néha kell, aki inspirál, ösztönöz, és talpra állít. A cukimamik csapata készen áll erre!

 

Cukimamik-Instagram