határidőnaptár anyáknak

Feltöltőállomások

Ellátogattunk a Mezőgazdasági Múzeumba, mely idén is helyet adott az F. Exhibiton szervezésében megvalósuló interaktív játéknak, amely idén egy képzeletbeli hideg és jeges birodalomba kalauzolja el a játékososokat, titokzatos kincsvadászat főhőseként. Ahogy átléped a jeges birodalmat nincs visszaút, egy izgalmas utazás részese leszel...kezdetét veszi a…
Imádom az őszt a maga szépségével és hibájával együtt. A hiba alatt azt értem, hogy amikor egymást követik az esős napok, muszáj valami alternatívát találnom a játszótér helyett, merthogy a gyereknek mozgás kell, nekem pedig egy kis nyugalom, társaság, változatosság. Hívjuk bárhogy, ha én bennrekedem…
Számomra a legcsodálatosabb évszak az ősz, egész évben várom. A nyár nekem mindig nehéz, bezár a fullasztó hőség, talán még ingerlékennyé, fáradttá is tesz. Az a tudat éltet csupán, hogy a jönnek a kora őszi friss, párás reggelek, ami még éppen hogy csak jólesően megcsípi…
Mindig is voltak szülinapi bulik, de most már egyre népszerűbbek a különleges ünneplési lehetőségek a gyermekek körében is. Ugyan hazánkban még nem lengi körbe akkora őrület ezt a jeles napot, mint tőlünk nyugatra, lehet, hogy te is többre vágysz a hagyományos kerti partinál. Nézzük milyen…
Nálam a Margitsziget a nyugalom Alfája és Omegája. Ha csak egy órám van, akkor is biciklire pattanok, kiülök a partra és csak bámulom a vizet, a hajókat, a naplementét, hallgatom a várost, és közben észrevétlenül lehiggadok, megnyugszom, feltöltődöm. Manapság már a lányommal járok ki, gyalog…
Bejegyzésünkben megosszuk veletek a családosok által közkedvelt magyarországi fürdőző helyeket: strandok, tavak, wellness fürdők országosan.
Kulturált, civilizált emberek lévén, jó példával élen járva próbáljuk megtanítani a gyerekeinknek a nyilvános helyeken való viselkedés szabályait – ami azonnal felborul és totális öngóllá változik, amikor a gyereknek (vagy anyának) pisilnie kell a játszótéren.
Amíg kicsi a gyerek, addig az ember félve megy étterembe vele, merthogy egy gyerek nem ül meg az asztalnál, hangosabban beszél, netán dalra fakad, vagy bebújik az asztal alá, és onnan figyeli az eseményeket, esetleg futkározik, kiönti az italt stb…és valljuk be, nem is várhatjuk…
A dm sajtótájékoztatóján jártunk, ahol megtudtuk, hogy a dm 2 napos családi fesztivált rendez Velencén. Számomra különösen szimpatikus, hogy egy ekkora cég, emberközpontú tud maradni, és a vásárlóira mennyi figyelmet fordít. A dm számára mindig is kiemelten fontosak voltak az anyukák és a kisgyermekes családok.…
Hétvégén gyereknap! Ebből az alkalomból összeszedtünk Nektek budapesti gyerekprogramokat, ha még nem lenne ötletetek. ;) Íme a szuper programok, már csak a jó időben kell bíznunk....
Aki egyszer Szegedre téved, a város szerelmese lesz. Az alföldi megyeszékhely, ahol a gyerekesek az aktív sportot kedvelők, fiatalok, idősebbek egész évben szuper programokra lelhetnek, akár egy rövidebb hétvégi kiruccanás alkalmával, vagy hosszabb itt-tartózkodás esetén.
Egy ideje már szemezgetek a Tisza-tavi Ökocentrum Látogatóközponttal, ami Poroszlón található. Mivel a hétvégén arra jártunk, nem hagyhattam ki a lehetőséget, és megnéztük belülről is. Egy rövid kis kitérőre gondoltam, amikor beugrottunk, de sokkal többet kaptam, mint amire számítottam. Csak az járt a fejemben, amikor…
Bár alapvetően a szökőkutakat nem azért találták ki és nem is azért üzemeltetik, hogy fürdőzésre használjuk őket, azért van példa az ellenkezőjére: 11 olyan magyarországi szökőkutat mutatunk nektek, ahol szabadon lehet pancsolni.
Inkognitóban kirándulni indultunk a Balaton vonzáskörzetében maradva - a Zalában- családbarát szállást keresve.Itt, a város zajától messze, a kikapcsolódás és az élményszerzés biztos útjára lépünk. Izgalmas, és különleges hangulatú kirándulások, és sportolási lehetőségek nyílnak meg az aktív pihenésre vágyók előtt, de a nyugalmat, csendet kedvelők…
A Mezőgazdasági Múzeum idén is helyet adott az interaktív kiállításnak, amely a Fexhibition szervezésében valósult meg, és a Bűvös Óceán kalandokkal teli világába kalauzol minket.
Szállást kerestem, ami közel van Pesthez, megfizethető, ahol tudnak fürdőzni a gyerekek, én pedig ki tudom engedni a gőzt. Nem kifejezetten gyerekbarát hotelt, inkább kellemes környezetben, apartmant kerestem. Így találtam Budapesttől kb. 40 km-re az Aqua-land Villaparkra.
Nagy Mónika vagyok, egy 3 éves és egy 9 hónapos kislány boldog anyukája, az Anya Paradicsom webáruház tulajdonosa. A célom egy olyan minőségi webáruház kialakítása,ami megkönnyíti az anyukák vásárlását, hasznos,fejlesztő játékokat forgalmaz és teret ad az egyediségnek is. Így egy helyen beszerezhetőek a játékok és…
Kevés olyan helyet tudok mondani, amire annyira illene az elnevezése, mint a noszvaji Tündérkert Hotelre. Már az odaút is egy varázslatos utazás, a Bükk hegység ölelésében, romantikus, fákkal ölelt szerpentinen közelítettük meg a gyönyörű, vintage stílusú szállodát.
A noszvaji Tündérkert Hotel a gyerekekkel érkező családoknak és a romantikára vágyó pároknak szóló egyedi ajánlatokkal várja vendégeit egész évben. A szálloda történelmi környezetben, hatalmas arborétummal, bababarát felszereléssel, felfrissülést nyújtó fürdőházzal és a noszvaji programok garmadával csábítja a családokat.
Mivel nem volt jobb dolgom szombat délelőtt, és a főzést, mosást, teregetést magam mögött hagytam, Apával meg a gyerekeket:), elmentem a Gardrob Közösségi Vásárra, amit a Central Passage-on (Király utca) szoktak megrendezni. Egy ideje már izgatta a fantáziámat ez a vásár. Egyébként is terveztem, hogy…
1. oldal / 3

Ajándék énidő tervező

Soha nem éreztem azt a határtalan szabadságot, mint amit az anyaság adott. Igen, szabadnak, boldognak, és vidámnak érzem magam...és ezt az érzést szeretném átadni Neked is!

Mert néha kell, aki inspirál, ösztönöz, és talpra állít. A cukimamik csapata készen áll erre!

Cukimamik-Instagram

Ez a weboldal cookie-kat használ a jobb felhasználói élmény érdekében. Még több infó